Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra H - 9 juni 2013 18:47

Hej!
Jag är rädd att videon inte kan komma upp idag. Min telefon är lite konstig så jag kan inte ladda upp klippet! Mer uppdatering kommer ikväll!

Av Sandra H - 8 juni 2013 15:16

Hej!
Första inlägget jag skriver här... om man inte räknar med den konstiga videon när jag och Ellen har vattenkrig!
Vad ska man skriva i sitt första inlägg? Vem man är, vad man gillar, hur man är som person? Det kanske hade varit bra, men jag hade tänkt ta det i ett videoklipp istället!
För jag hade liksom tänkt att göra som en videoblogg! Självklart kommer jag att skriva också, men videorna är liksom själva grejen ;) Sedan kommer det nog inte komma så många videoklipp, kanske 2-3 i veckan, p.g.a att jag spelar inn mina videor i telefonen och måste ladda upp dem till bloggplatsens app, och sedan gå in på datorn för att kunna ladda upp dem på själva bloggen!
Men jag tänkte ha et litet shema för mina inlägg:
Videobloggarna ska jag lägga upp minst 2 dagar i veckan, förmodligen en "helgdag" och en vardag.

De vanliga inläggen kommer upp så ofta jag hinner, men även då är det en helgdag och en vardag.

Bilder lägger jag nog inte upp så mycket. Kanske i något inlägg, men jag vet inte... om ni vill ha bilder får ni säga till!


Det var allt jag hade att säga nu, videon om mig kommer upp senast morgon!
Titta gärna in igen! :)

Av Sandra H - 7 juni 2013 10:17


  Jag och Ellen hade lite brist på liv så vi hade vattenkrig... hon vann...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är tretton år gammal. Mer kommer snart :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards