Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Sandra H - 4 juli 2013 16:51

Hello!
Just nu ligger jag i soffan framför tvn. Kan verkligen inte komma på något annat att göra för jag är SÅ trött! Perfekt att Saga och hennes kompis Frida ska hålla på och springa runt och skrika...
Jag tror förresten att jag äntligen har hittat min stil! Jag ÄLSKAR färger! Och visst, det låter kanske originellt men jag älskar att ha massa färgglada smycken och att ha på sig färgglada tröjor! När jag och Ellen handlade i Falkenberg köpte jag lite smycken och så! Nej jag måste gå...
Kram!

Av Sandra H - 4 juli 2013 12:12

Halloj!
Nu sitter jag på en sten... Kul va? Nä, men jag sitter hör för att jag och Ellen väntar på hennes föräldrar så att vi kan åka hem från Falkenberg! Det har vart jättekul här, men jag vill ändå åka hem. Jag saknar mina kompisar och min kattunge haha;) sedan har pappa fyllt år för ett par dagar sedan också så jag vill hem och ge honom hans present! Det är en klocka! En jävligt dyr klocka också! 500:- kostade den! Nä jag bara skoja så rik är jag inte ;) den skulle kostat 500 men det var typ REA för affären skulle stänga. Så den kostade bara 149:-
Sen när jag kommer hem ska jag vänta på pappa, och ikväll ska vi nog se ett par avsnitt av Doctor Who :)
Nej, nu ska jag ta hand om mitt agrobarn till kusin xD
SES!;)

Av Sandra H - 4 juli 2013 00:03

Hejhej!
Idag har det inte hänt så mycket... Förutom att jag och Ellen cyklade till fynda, men jag köpte ändå bara några pingvin-stänger (det är godis för dig som inte visste det) och ett paket med tuggummi! Extra Bubblemint!<3 Det är så gott!

Imorgon ska vi åka hem... Är ju i Falkenberg! Det är så otroligt mysigt här! Tänk dig att somna till ljudet av vågor varje kväll...*drömskt leende*
Jag skulle kunna fortsätta skriva i evigheter, men det skulle förmodligen sluta med en väldigt trött Sandra, så jag rundar av här xD
Jag skriver mer imorgon, det kanske kommer en video då också! Får se om min telefon vill samarbeta...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är tretton år gammal. Mer kommer snart :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards